Reklamacje
Reklamacje powinni Państwo kierować do nas za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@mapen.pl.
W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, należy niezwłocznie (nie później niż w ciągu 3 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika. Nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji.
Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i Państwa żądanie, ewentualnie także dokumentację fotograficzną. Zobowiązujemy się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni. Jeżeli nie ustosunkujemy się do Państwa reklamacji w terminie 14 dni, należy uznać, że uznaliśmy ją za uzasadnioną. Jeśli reklamacja zostanie uznana, podejmiemy odpowiednie działania. Szczegółowy tryb rozpatrywania reklamacji określa Regulamin sklepu.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@mapen.pl lub telefonicznie: 85 741 47 42. Udzielimy Państwu wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.